Dat was het dan!

8 januari 2019 - Chimki, Rusland

Tja, het is nu dinsdag 8 januari. Ik ben nu dichter bij Amsterdam dan bij Yakutsk.

Zit op het vliegveld Sherematjevo in Moskou de laatste woordjes van dit blog te tikken.

Heb al 7 uur lange vlucht achter de rug. Ben met zonsopgang meegevlogen. Dus pas hier in Moskou werd het licht, terwijl het nu in Yakustk weer donker wordt. Niet al te lang bij stilstaan, en morgen gewoon naar school gaan.

Het was weer een bijzondere belevenis. Of er een vervolg komt??? Weet ik nog niet.

Maar als er een vervolg komt, dan komt ook dit blog weer in actie.

Het ga u allen goed!!

1. Kamla:
    8 januari 2019
    fijne reis terug naar huis en tot gauw.
  2. Frans:
    8 januari 2019
    goede reis en bedankt voor je mooie verhalen!!
  3. Yvonne:
    8 januari 2019
    Goede reis en dank voor het delen van alle ervaringen en video's. Het was genieten om mee te mogen kijken/ beleven! Tot op de WDS/ LWP.
  4. Mark:
    8 januari 2019
    Heb genoten van je blogs!
  5. Lex Albers:
    Hoi Ton,
    Dank voor al je verhalen. Maar niets gaat boven een live gesprek, dus maar niet te lang wachten met een eet-afspraak met Marlou en mij.
    Goede terugreis en tot spoedig.

Hartelijke groet
    Le
  6. Agnes:
    Super zo'n reis!!!!!
  7. Boudewijn:
    9 januari 2019
    Ha die Ton, jouw internet was in Rusland blijkbaar stukken beter dan het onze in Malawi, alwaar ik wat management kwesties en financiële scholing heb mogen doen voor een project van m’n dochter. In iets andere weersomstandigheden, gevoelstemp vaak royaal boven de dertig. Weer thuis ga ik uitgebreid lezen en kijken. Eens wat afspreken? Groeten vanaf het vliegveld van Addis Abbeba.