De dag van vandaag ....

28 februari 2018 - Jakoetsk, Rusland

De dag was....met geen woorden te beschrijven.

Dus, tot zover het verslag van vandaag.

Doei!

Grapje..

Komt net terug na een dag vol dingen die ik nog nooit heb meegemaakt.

Ben vanaf nu de eerste gecertificeerde Nederlander die meer dan drie lessen rekenen heeft gegeven de grote stad Jakoetsk, én ook in het gehucht Октемцы, of ietjes verderop.

Voor verdere informatie verwijs ik graag naar de site van minister OCW ter plaatse

en video's ter verduidelijking. Geen zin om veel te tikken. M'n vingers bijna geamputeerd.... die isloatie code op handschoenen bij Bever-Sport..... bullshit.....je moet handschoenen maken van konijnenvelletjes... dat werkt.

Sneu voor Flappie, maar het is hier survival of the fittest (and smartest).

1. John Damsma:
    Poetin al ontmoet? ;-)
  2. Ton van den Hout:
    28 februari 2018
    Pssst.....heb vrijdag een afspraak in z'n Datsja.....niet verder vertellen, anders ben ik m'n baan kwijt.
  3. Rob:
    28 februari 2018
    Jahha Bever sport...ff terugkoppelen daar haha goed man konijnevelletjes
  4. Martijn:
    3F?
  5. Mohammed:
    1 maart 2018
    Groeten uit marokko ouwe! 22 graden boven 0😚
  6. W.derks:
    2 maart 2018
    Mooie verhalen en verhalende video's! Jaloersmakend! Ik had er graag met jou en Daniël enig 'contemplatief werkoverleg' gehad.
    Opmerkelijk modern schoolgebouw; en in de klas een beamer?!
    Eindelijk de permafrost in beeld; daar was ik benieuwd naar. Ook zij zijn al ontdekt aan het opwarmen van de aarde!
    Daniël (mijn zoontje) stoof van de bank op toen hij je experiment met kokend water zag: 'Wow, het bevriest meteen!'
    Veel plezier uit een Siberisch koud Leiden (-5 C). Kom maar hier met die jas!